Növelje cége hatékonyságát

Használja Ön is a nagy sikerű odoo vállalatirányítási rendszer magyar piacra fejlesztett változatát.

Background

Felhőalapú

Bármely eszközéről hozzáférhet a világ bármely pontjáról, telepítés nélkül. A beépített chat-nek köszönhetően a munkatársak egyszerűen kommunikálhatnak egymással. Emellett hang és videóhívás is indítható amiben akár egyszerre több munkatársunkkal is beszélhetünk.

NAV kompatibilis

Magyar jogszabályoknak megfelelő számlázás. A "normál" számlák mellett lehetőség van díjbekérő és előlegszámlák kiállítására is. Az elkészült számlák automatikusan feltöltődnek a NAV online számla rendszerébe. A számlák bármilyen nyelven és pénznemben kiállíthatóak. A devizaárfolyamokat a rendszer automatikusan letölti az MNB-től vagy az EKB-től. A partnerek adatait pedig a cégjegyzékből.
Background
Background

Sok funkció

✓ Számlázás
✓ NAV kapcsolat
✓ Árfolyamok
✓ Ügyfélkezelés
✓ Terméknyilvántartás
✓ Készletkezelés
✓ Projektmenedzsment
✓ Cégjegyzék
✓ Több cég kezelése
✓ Beszerzés
✓ Értékesítés
✓ Szállítólevelek
✓ Gyártás
✓ Karbantartás
✓ CRM
✓ Értesítések
✓ Idővonal
✓ Dokumentumok
✓ Naptár
✓ Jegyzettömb
✓ Videó és szöveges chat
✓ HR
✓ Flottakezelés
✓ Szabadságnyilvántartás
✓ Szerkeszthető emailek
✓ Jogosultságkezelés
✓ Üzenetküldés

Áttekinthető

A rendszerben rögzített adatok sokféleképpen lekérdezhetőek. Pl: lista, űrlap, grafikon, kanban, pivot, naptár nézetek. Az adatok exportálhatóak excel-ben, vagy akár nyomtathatóak pdf formátumban is. A rendszert több nyelven is lehet használni ami elősegíti nemzetközi csapatok esetén az együttműködést. Az elkészült bizonylatokat is több nyelven ki lehet nyomtatni. Alapesetben az ügyfél nyelvén készíti el a rendszer.
Background
Background

Biztonságos

Csökkenti a felhasználó lehetőségét a hibázásra. Jogosultságokkal beállítható hogy ki mihez férhet hozzá. A folyamatok jelentős része automatizálható. Egy rendszerből több cég is irányítható. Az egyes cégek számlái, partnerei, stb csak az adott cég számára elérhetőek. Meghatározható hogy egy adott felhasználó mely cégek adataihoz férjen hozzá.

Összeköthető

Bármikor összeköthető külső szolgáltatásokkal, pl webshopokkal. De akár a rendszerből közvetlenül is üzemeltethető webshop, így az adatáramlás azonnali. Ipari eszközök általában rendelkeznek külső interfésszel, amin keresztül kiolvashatóak az adataik vagy akár irányíthatóak.
Background

Bevezetés

Első lépésként egy ingyenes online bemutató keretében megnézheti és ki is próbálhatja a rendszer funkcióit.
Ha az alaprendszer megfelel a cég folyamatainak, akkor a rendszer beállítása és a dolgozók oktatása után el is lehet kezdeni használni. A később esetlegesen felmerülő fejlesztések pedig menet közben is elvégezhetőek.
Ha a hatékony használathoz már indulás előtt nélkülözhetetlen a fejlesztés akkor következik a cég igényeinek a felmérése. Ahhoz hogy a rendszer minél több munkát levegyen a dolgozók válláról, részletesen meg kell ismerni a cég folyamatait. A félreértések elkerülése végett pedig részletes specifikációba foglalni.
Ezt követi a szükséges fejlesztések, beállítások elvégzése. Igény esetén a korábbi rendszer adatait (partnerek, számlák, termékek, stb) át lehet emelni az új rendszerbe, így ezeket nem kell újra felvinni. Ha korábban vállalatirányítási rendszer helyett excel-ben dolgoztak, az sem jelent problémát.
A fejlesztés lezárulta után az elkészült rendszer bemutatása következik a döntéshozók felé. Ha minden megfelel akkor pedig a dolgozók oktatása. Ezután a rendszer használatra kész.

Árak

Alapdíj: 40 000 Ft/hónap
(5 felhasználóval, 10 GB tárhellyel)
További felhasználók: 8 000 Ft/hónap/fő
További tárhely: 2 000 Ft/hónap/5GB
Az alapdíj az alábbiakat tartalmazza:
  • Odoo ERP ügyviteli rendszer + gyári appok
  • Saját kiegészítő appok folyamatosan bővülő listája
  • OCA appok
  • Dedikált szerver
  • Domain
  • Rendszergazda
  • Biztonsági mentés
  • Támogatás
Egyedi ajánlatért keressen minket.
A feltüntetett árak nettó árak, és az áfát nem tartalmazzák.